Hej allihop!
Ursäkta att jag återkommer så pass sent om detta, men jag kommer på lördag!
Harmonihylla är tyvärr tveksamt om jag kan få med mig.

Å andra sidan känner jag att när den demonstreras, bör jag helst kunna lägga ett par timmar på installation av anläggningen först. Min erfarenhet är att om man jämför hyllor på en snabbt ihopkopplad anläggning (alldeles oavsett vad den kostar) så blir skillnaderna inte särskilt tydliga. Vissa hör dem, andra rycker på axlarna. Men om man trimmar installationen ordentligt och sedan demonstrerar samma hyllor så upplevs skillnaderna ungefär 10 ggr så stora. Det här gäller förstås inte bara underlag, utan alla möjliga detaljer som olika nätdosor, högtalarplacering ner till millimetern etc.
Däremot kommer jag att kunna ta med mig en ny version av Kikkin: 2.2. Och eftersom Linncredible skulle ta med sig sin så kanske det blir en jämförelse?
Jag kommer också att ta med mig tre stycken Slipsik 5.1; en i svart, en i silver och en i vitt. Mest för att visa de nya färgerna, jag räknar inte med att vi kan spela på dem. Naturligtvis får man låna med sig en hem om man vill.
I mån av tid, efter vi fått lära oss om och diskuterat nätverk, så demonstrerar jag gärna Tune Method.
Verkar som att det fattas slutsteg och kablage. Jag kan ta med mig 2*2,5 m K400. Om inte lokalen är jättestor så borde det räcka. Men vem tar med slutsteg? Kan tyvärr inte bidra med nåt där.
Är det Per som står för musiken? Jag skulle gärna vilja veta vad som ligger på NAS:en inför Tune Method-demon. Kan du ring eller skicka mig ett email?