Vill bara påpeka att man självklart inte behöver ha varit med förra gången för att komma, alla är välkomna.
Vill man ta med respektive är det inte heller några problem, lokalen är stor och sväljer mycket folk.
Några saker jag skulle vilja ändra på till denna gång är t.ex:att vi riggar upp allting lite mer "seriöst" än sist, med högtalarstativ etc.
Förra gången handlade det mer om att få ut ljud ur en DS och felsöka nätverk. Nu vore det kul att kombinera med korrekt installation av utrustningen.
Dessutom togs det inte så många bilder senast, bilder är alltid kul, speciellt när man surfar in på forumet efter ett par år.
Jag har egentligen flyttat ur lokalen men har tillgång tack vare mina supertrevliga kollegor. Om intresset finns vore det trevligt att samlas kanske någon gång per kvartal för lite umgänge och flykt från vardagen med likasinnade

Det som talar emot spontaniteten är allt konkande av utrustning fram och tillbaka, men om det görs tillräckligt sällan kanske det funkar i alla fall...
Vem vet, det kanske dyker upp en medlem med en toppad LP12:a under armen rätt som det är, det bor ju trots allt nån miljon invånare här
/Leif