Pediatrik wrote:
Om du någon gång blir sugen på att uppgradera ditt ångrör Linnofil:
Tack för tipset! Ska kolla på det någon dag. Jag har inte ens börjat att köra med flyttad O-ring.
Lejonklou wrote:
jag har glömt att kommentera den Latte och Espresso du bjöd mig på under Göteborgsturnén i oktober:
De var sagolikt goda! Jag har kanske druckit godare kaffe någon gång (svårt att säga, minnet är klent), men att en decaf kunde vara så god hade jag ingen aning om.
...
en härlig eftersmak som dröjde sig kvar i åtminstone en timme.
Mycket mycket gott. Tack för det!
Anytime! Mycket trevligt, även om det var en kort kaffepaus. Är det inte otroligt att decaf kan vara så gott? Jag föreslog häromdagen till en gäst att han kunde få en decaf, eftersom det var ganska sent på kvällen. Han vägrade att ens prova! "Decaf är ju äckligt."

Nä, tror inte det!
Du får göra fler Gbg turnéer, så du kan få fler decaf! Ska det inte bli en "3.0 turné" snart?
Jag uppmanar fler kaffediggare här att prova J&N decaf, ni kommer inte tro era smaklökar. Perfekt för den som vill njuta av kaffe, även på kvällen! Jag tycker att det är ungefär 80% av J&N "DeSica" eller Mauro "De Luxe", och det vill inte säga lite! Vi har just konsumerat ett kilo av Mauro's "De Luxe" och kommer nog köpa "De Sica" igen denna vecka. Innan provade vi "Passalacqua Cremador", också från Kaffemaskinen. Gott, men jag föredrar nog de två tidigare sorterna.