The Archangel wrote:
Jag tycker att handlare borde vara hårdare, illojala kunder borde ignoreras totalt så får dom sitta och hålla på med sitt jävla begjagande för sig själva, där det är viktigare att få det lägsta möjliga pris och skryta med det på nätet än att verkligen få en bra produkt. Det är ju rätt tydligt på dessa forum som finns på nätet att folk är mer intresserad av beghysterin och att jaga billiga priser, det är som att det är viktigare att det är begat än att det är förjävla bra produkt.
Tror att de allra flesta köper beggad för att kunna bygga ett system utan att tvingas skuldsätta sig.
Sedan tror jag inte att man bara kommer in i en butik o köper ett system för 50k+ direkt. (försök köpa ett nytt Linn system för 10-20k)
Ofta köper man en/någon pryl ny o resten beg (kan vara från butik med)
Linn handlarna inser nog att även de som köper beggat, NÅGON gång får råd till en ny Linn burk.
Jag kommer ihåg när jag var 18 bast o skulle pröva bilar, hos merca var det tvärstopp om man inte var äldre o bar kostym - nu när jag kan köpa MB så skulle jag ALDRIG nedsänka mig. Jävla stroppar.
De o linn handlare borde inse att den "fjuniga pojken" till slut blir högutbildad o KAN köpa det han tittade på...
Jag var inne i Uppsala butiken MÅNGA gånger innan jag hade sparat ihop till min första 12:a (studielån + extrakneg)
Inga sura miner då jag hade med mid en beggad tonarm/pickup.
Tur får dom då jag senare köpte en ny Ekos/trojka
Hade ALDRIG gått tillbaka om de vägrat installera tonarm etc.
De gjorde det gratis!
SÅ bygger man relationer