Haakan wrote:
alltså det där har jag inga som helst problem med...för mig är en linnhandlare inget "viktigare" än vilken stormarknad som helst...dom tillhandahåller en produkt och är det en bra säljare så säljer han...
men för mig är det inget tempel där jag nån ggn/år glider in å myser kring alla linnprylar...verkligen inte...hmm jag kanske borde starta en linn-butik på nätet
Jag antar att du inte blir särskilt förvånad över att jag reagerar mot ditt inlägg.
För det första har du väl aldrig handlat av en riktig Linn-handlare, och du kan inte veta och värdera den service en Linn-handlare har att ge.
Sen saknar du stor kunskap om Linn som företag om du tror att du skulle kunna starta en handlare på nätet. Linn och sina handlare är som handen i handsken - ett mycket nära och övervakat samarbete så att kunden ska få bästa möjliga service från sekunden han kliver in i butiken till när grejerna är installerade av proffs i hemmet, och återger musik med maximal prestanda. För Linn är handlarna A och O, inga andra produkter än Classik-serien och Unik kan säljas på internet, och så kommer det garanterat förbli.
Så - börja med att byta märke, sen kan du starta din nätbutik.
Personligen skulle jag bli djupt bedrövad om min lokala handlare fick lägga ner. Den betyder så otroligt mycket för mig! Jag har handlat begagnat av privatpersoner, så jag kan göra jämförelsen. Men alla är vi väl olika även om jag har svårt att förstå hur man ens kan likna en Linn-handlare med en stormarknad...
Lycka till!
/ MC