Nu ska man inte döma hunden efter pälsen, men det är väl ingen som kommer skratta åt ditt högtalarval? Ser i alla fall trevliga ut men jag har aldrig lyssnat på dem.
Däremot tycker jag du ska leva ett tag med ditt system innan du ens funderar på uppgradering. Det är först efter ett tag som man börjar få grepp om styrkor och svagheter. Movien är vad jag förstått en ganska kompetent apparat och jag har själv funderat på en sådan. Fördelen med Movie är dessutom att man slipper en massa burkar med tillhörande kablage.
Om nu högtalarna låter lika bra som de ser ut så är det i andra änden som eventuella uppgradering blir lämpliga. Skulle jag själv sitta med en Movie vore nog en Logitech Sqeezebox en bra och kompletterande uppgradering, denna kan man väl köra digitalt in i Movien? Har du tjock plånbok kan du hoppa på en Akkurate DS direkt, men själv skulle jag nog testa lite med något billigare om det fungerar för mig med strömmande musik från hårddiskar.
Edit: Vinylspelare, som någon ovan föreslog, är ju också en god idé. Det förutsätter förstås att du vill köpa vinylskivor mer regelbundet, att lägga en massa pengar på en skivspelare och sedan sitta där med 5-10 skivor är det bara hifi-nördar som gör
I övrigt skulle jag nog suga på Movie-karamellen ett tag....
/ B