Fråga de som har SneakyDS om de stör sig av att inte ha display eller kunna använda fjärrkontroll till att byta låtar eller radiokanal.
Jag har använt detta
http://tunein.com/ och lagt till en del radiokanaler som jag tycker om. (vilket är mycket enkelt, aktiverar sen sitt användarnamn i konfig till spelaren)
Om jag lyssnar på radio och tex. diskar är det enkelt att byta radiokanal eller sköta volym med den vanliga fjärrkontrollen. Det finns några tillfällen när det är bra att kunna använda fjärr till detta. När det gäller musik lägger jag oftast upp en lista på ett par album och sätter den på repeat, så är skivorna slut och jag är upptagen slutar iaf inte musiken helt och då ser jag mindre vits i att kunna byta låt. Gillar du inte en viss låt kan du ta bort den från din låtlista från början så det är mindre problem.
Det är bara några små fördelar med att ha display. Byter du låt med fjärren kan du tex blädra vidare och se vilken nästa låt är och lättare välja rätt låt om du ska byta. Men använder du telefon eller pad, dator till att byta låtar är det inte så mycket extra arbete, Sedan så kan du aldrig få samma översikt på displayen som du får via en mobil, Itelefon, Ipad, dator osv, så du kommer ändå vilja använda något sånt till slut ändå.
Är det bara en liten liten skillnad i ljud eller i pris kan det vara värt att välja den med display, men med tanke på hur bra klimaxnivån är tycker jag nog det är värt att skippa displayen, mot att få en så pass bra spelare som renew är till ett bra pris de brukar gå att få tag i. '