per wrote:
Wow. Undra om Linn tänkt sig att denna thailändska (?) handlare skulle vara först ut med dessa nyheter. Ska man tro denne, och Google translate, så handlar det alltså om Klimax DSM, Akurate DSM och Majik DSM.
Det som jag tyckte var mest spännande i denna test är "Including a computer system over LAN network play youtube's audio stream on the fly.". Vilken grej om dom har en lösning för att synkronisera ljud i DS till rörliga bilder som visas från en dator. Spännande!
Mycket lustigt, en affär i Thailand lyckas få tag på en produkt som inte är släppt och lägger ut bilder på nätet. Någon på Linn kommer få det hett om öronen:-).
För mig personligen är det ingen produkt som lockar, jag har inget behov av HDMI. Jag skulle gissa på att Linn siktar in sig på en ny kund grupp men lanseringen, inte så mycket trogna "audiofiler".
Det blir alltid en kompromiss om fler funktioner skall tryckas in i samma skal. Hörde en demo för något år sedan med MDSi mot separat DS/försteg. Fast den kombinerade varianten blir billigare så hade jag ändå valt att separera enheterna.
Nu verkar det inte bli någon förändring på MDSi, bara ett namn byte.. Så har man beställt en MDSi är det inga problem, 2nd hands värdet borde inte påverkas nämnvärt.