Så kom vi då hem från en väldigt givande kväll hos min namne. Intag av födoämnen varvat med inlödande av diskanter och efterdragning gällande element,injusterande av högtalare och idogt jämförande av grejor,lirande av musik och ett gäng väldigt nöjda och imponerade deltagare som funnit vad gamla Linngrejor kan göra för hemtrevnaden.
Kvällen i ära lirades på gånger flera nämnda Keilidh(tidigare ägda av Lippoman,stort tack för äran att få överta dessa skönheter hälsar Nicke)tillsammans med Perkas eminenta LK85 och Rynnox Wakonda utgjorde en succe i Lill Nickes enkla boning. Det bokstavligen blommade ut i en bukett av flow som var helvetes svårt att slita sig från. Mina fylleinropade diskanter som medelst rätt tenn,kapilärlödning och handpåläggning tillsammans med ett på en höft tilltaget moment visade sig göra susen utgjorde upplevelsen av ett par Keilidh vi aldrig hört maken till förr. Andreas,min svåger spelade en låt som jag kände igen men ej kunde placera under tunandet med Cornelis,påminde han mig om var "den där låten som den där Oddbratt använde sig av när han tunade in mina Isobarik och förklarade the tune method" endast 15 år tidigare,vilket minne killen har..
Han mindes tydligen mer än mig för han fick verkligen burkarna att sjunga sjukt bra!
Kul kväll,massor med musik och lite tungt huvud i morgon!