Bill50x wrote:
Börjar tröttna lite på alla lådor här hemma. Aktivt drivna Dahlqvist DQ-10 med 4 PA9 slutsteg, försteg, delningsfilter, tuner, LP12 med Linto/Lingo - det är många lådor och mycket kablage...
En kombination av Classic DVD, ett par Ninka samt en platt skärm på väggen börjar ur det perspektivet låta som en dröm...
Men hur låter det? Någon som har några erfarenheter av något liknande? Kommer jag ångra mig? LP12:an tänkte jag ev magasinera tillsammans med alla vinylerna.
/ B
Jag kör nästan med det du nämner, Classsik Movie, Katan/Afekt och projektor. Jag är jättenöjd med Classik!, jag lyssnar iof mest på vinyl så för min del så räcker CD/DVD-delen i movien långt, försteget är i klass med kollektor, hade en kollektor 1 innan och jag tycker denna är snäppet bättre, slutstegsdelen är toppen, inget kraftverk direkt, jag tycker den är i sin karrakt är mycket likt 5125, men inte lika kraftfull. Driver mina Katan utan problem...jag använder mig iof ibland av en Afekt för att hjälpa till lite i botten.
Hade innan jag köpte Classik Movie en hög med lådor (cd/försteg/4 slutsteg/radio), ungeför som du beskriver det ,men sen ett par år är det ersatt med en Classik, Linto och Lingo har jag dock kvar... men 3 lådor är bra mycke mindre (och snyggare

) än 9!!! Å täck på allt kablade jag blev av med!
Packa ner LP12:an....då kommer du att ångra dig
//micke