Tack så mycket för alla bra inlägg, bra skrivet också! Jag också upplevt lite som ''Haraldur'' gjort på 80's men lite senare, 90's istället och drömmen är att ha en son butik och upplevelse för kunder här.
Jag gick genom en ''racerbil'' steg i mitt liv och när en handlare i Belfast lämnade över nycklarna till en nya Subura WRX, han skrattat åt mig. Han visst hans produkt var fantastisk bra, han sa om jag kört bilen, jag ska köpa och skrattat vidare. Jag var 20k pund fattigare den nästa väcka men väldigt gladd och väldigt gladd för att köpa från honom. Några dager på dem jag ser den glädje LINN produkter kan leverera och jag vet jag har en LINN kund, även om dom köpa inte nya, från mig eller inte senaste produkt.
Jag köpt min första nya, äkta HiFi i Sheffield, England 1996. LINN så klart ... Mimik, Wakonda, LK140 + Keilidh. Jag hört Keilidh första gången i en butik i London och var helt skockade, fantastisk ljud och så fint och även kommit från Skottland

! Min bästa kompis köpt Naim Nait, nån CD som var 300 pund som ska bli bättre en alla för 1000 och B&W högtalarna, stora med dåliga faner, jag var väldigt besviken i honom även om den lilla Nait lät bra. I alla fall tillbaka till Sheffield, jag var student med år inkomst ungefär tillräckligt till köp av en produkt om året om jag ät inget och handlare visst detta. Tog tre år att köpa systemet! Min LINN handlare skrattat åt mig och gav mig hem Kairn, Klout, Wakonda för att testa och rang när han set upp Keilidh (som jag köpt först) aktiva. Han var roligt, tyckt om hans job och älskade produkter; jag upplevt mer en bara den glädje hemma!
Jag är med med mest kommentar ovanför .. riktigt bra, alla övanför få gärna email mig dit val för gratis skivor/SM.
Att ha till exempel månads jämförelse är väldigt smart och samla insteg produkter främst i butiken är väldigt smart. Första man ser på väg i butiken är 350A Klimax system; många kunder sa direkt ''jag har inte råd med son prylar'' sen det är svårt att visa en Sneaky, komponent efteråt. Tack för detta Comstegt, jag måste lösa detta. Kommunikation om 'event' och att det finns är viktigt. Även om du köpa en Sneaky du kan få så mycket tid du vill och så många jämförelse du vill, finns ingen billigt produkter från LINN. Jag ser tid från mig som investering även för dom som köpa inte ,,, meddelande går vidare. Sista till 'Christian', vad tror du min fru kommer att sa om jag börja med ''tjei kväll''

lol! Helt seriös jag har fått i mer kvinnor senaste tiden, och par var kvinnor har tog en stort del av beslutet, inte bara att det ska vara vita men beslutet baserade på prestanda. Jag hade en musiker (Klassik) i 30+ ålder som var helt fantastisk. Hon i princip har inte lyssnat till en bra HiFi och var skockade, tyvärr inte bara att det var bra. Mest att hon kunde faktisk höra hur konstiga några moderna inspelningar är och hur andra lät för klinisk. Jag spelat Monika Zetterlund, waltz with Debby och mycket av LINN's eget Klasisk live inspelningar för att rädda hennes besvikelse och ger henne hop. Quote ''Det är jävla bra när detta är bra''! Hon tog blick snabbt beslutar om ljudet som var helt rät varg gång, helt naturliga på 'Tune-dem' utan att vet vad Tune-Dem är!
Tack igen allihopa! Nån mer du kan tänk om eller bärretelse av dina ''bra upplevelse'' hus en handlare! Jag tror den konversation ska bli läst av alla andra butiker med hoppas en positiva effekt så alla butiker tänk om dina direktion! // Martin ...