Tack till Marin o Allan för en trevlig kväll!
Vi sista bröt upp vid ett-rycket...
Trasicander wrote:
Trevligt att ni gillar mina nyförvärv! 
OJOJOJ, lätt den snyggaste Linntalaren jag sett
Stog o beundrade den länge och smekte den med ögonen på nära håll.
Helt sjukt snygg i vitt högglans (5 lager klarlack om jag hörde rätt) med svart K-array.
Otroligt bra lackning givet att det är ett efterarbete. En och annan ojämnhet (dammkorn under lacken?) men kanterna runt K-array, bashögtalare o slutstegspaketet är perfekta.
Flera klasser bättre finnish än Linns vanliga träarbeten.
Visst, har sett ett antal svarta högblanka 350 o de har liiiite bättre finnish men till över 5ggr mer kostnad
På 10cm håll ser man ingen skillnad.
Har inte tyckt att högglans varit snyggt på de ex jag sett i olika träslag men i vitt är de läckrare ju längre ifrån man ser dom då ljuset studsar på ytorna så dom närmast självlyser. Typ Lexus underbara vita metallic i solljus.
Helt makalöst var lacken kan göra, de ser HELT annorlunda ut jämfört med de 350 i lönn som vi demade på. Som två olika högtalare från olika tillverkare.
Tillbaks till demon, är nu andra paret K350A med Dynamik jag hört (första i känd miljö dock) och 350 behövde verkligen Dynamik för att bli bra.
Inte ens efter Klimax uppdateringen av 350 tyckte jag ett de var så bra som man skulle vilja.
Nu är det mer drag.
Dock har Martins 242 varit både mer musikaliska och välljudande i samma rum/samma KDS/KK.
Fast med dynamik i 350 har NU 350 äntligen mer bas än 242.
Innan var skillnaden liten i bas&tryck. Allt för liten jämfört med det gigantiska hoppet upp till Komri. Men dynamik fortfarande stor skillnad givetvis jämfört med Komri men nu spelar dom på låg/medel/hög volym som man kan förvänta sig av storleken.
De var helt nya så de ska nog spelas in ett kvartal innan de rättvist kan bedömmas. Kommer antagligen ut från bakvägg ett stycke då.
Fast vem tusan ska köpa dessa demoburkar utan att först lacka om dom, efter att ha sett de vita?
Trasicander, kan bara säga GRATTIS!