Inga kompromisser så länge MDSI kostar lika mycket som MDS + MK + 2100 tillsammans, men så är inte fallet eller hur? 32000 mot 70000, då ska det vara en viss skillnad. Om en stor del av kunderna upplever att skillnaden inte är så stor så har Linn antingen lyckats väldigt bra med MDSI eller misslyckats med de separata lådorna.[/quote]
okey,, förutsätter nu att du jämnfört, och anser du att det inte är stor skillnad, får jag nog ge dig rådet att pallra dig iväg igen,
men det var väl inte det som var kärnan i det hela, rena produkter är rent musikala,mycket bättre än, lådor med inblandade pryttlar,(tror fortfarande att M-K med dynamik,kanske inte gått om, men iallafall kommigt alldeles för nära akurate i prestanda,) sen om det kostar si å så mycket mera, är det inte jag som skall tala om för någon om det är värt det eller inte, det får var å en avgöra, men i ditt exempel är det klart för min del,vad jag skulle ta, förutom att det spelar betydligt bättre,så är det mycket mera öppet för uppdateringar, så dom pengar du ''spara'' i början, kostar dig helt plötsligt så mycket mera, men det är bara min åsikt det,
// Håkan