Quote:
Tror att DS:arna kommer gå ner i pris en del till vintern, speciellt de utan /D.. sen kan man klippa till med lite /D till våren om man blir sugen
Man kan ju alltid spekulera, men jag är inte så säker på att det kommer att rasa speciellt mycket i vinter/vår. Det beror på vad Linn kommer att släppa för nya produkter i närtid. Tror iaf inte att de kommer att röra Klimax DS/Akurat DS i just nu.
Att det är god tillgång på beg. DS just nu beror ju enbart på dynamik-kampanjen och framförallt att handlarna erbjöds byta ut sin demoutrustning till fördelaktiga priser. Eftersom handlarna har i princip en demo DS ur varje prissegment så kommer det ju ut relativt många Klimax och Akurat DS just nu. Ett nytt demo regn kommer nog inte förrän om 1 1/2 år skulle jag tro...
Jag tror att det snarare kommer att finnas färre beg DS ute till våren. När dynamikuppgraderings haussen lagt sig. Se bara så många Ninka det fanns till salu för ett tag sen, nu är de mer ovanliga igen. 5125 ser man väldigt sällan, har en bekant som letat en länge. Bara mina tankar...