TMV wrote:
http://www.tonlaget.com/index.html: Vid köp av en ny Linn apparat så får du en DYNAMIK uppgradering till en produkt du redan äger - utan extra kostnad.
Gäller detta alla butiker?
Gäller det om jag köper nya högtalare (109, 140...)?
Det gäller alla butiker och alla produktor i majik, akurate och klimax serien inklusiv högtalarna! Det gäller existering kunde (nya eller begagnads köp) och krävs en serial till din äldre produkt för bestelning. Fantastic att köpa en nya majik centre till exampel för 8995 och få en gratis psu (dynamik) värde 6750. Vi har lite extra offert med aktiv kort som vi kör samma tiden på slutstegor men annars du få samma från alla butiker! Jag är inte sekert om andra butiker ska lämna timmar kostnad för installering!
Du kan också bestel dynamik till 5125 och 2250 men ser ut som du måste vänta tills 5. Sept för läverans.
Alla DS, ADS, KDS, MDS har nu efter en väcka kommit på gång ... grömt! Finns endå mindre ''background sound'' och result blivit mer musicalist ren ljud och bara music ... Inte mer information men lättare att lyssna till och förstor. Background ljudet har försvunit så mycket att man höra finger tryck på basen som man hört inte föran dynamik med några låter. Helt klart stort förbätring med ADS den vinner för mig justnu ... mycket bätre kalt från lådan en den utan dynamik! Försteg är lika bra och samma förbätring! Fortforande slutsteg är storsta result ... en helt nya maskin! Lyssnad till bar 2200 och Majik-I ... båda är guld! Öpenbart förbätring! Om jag hinner jag ska kör 6100 imorgon!
MVH Martin P.S. nån dag jag ska prova Svensk spellcheck