Quote:
Visst är väl försteget i Majik I bättre än Movie 05?
Jorrå, det är helt klart bättre...blir alltid lika imponerad över hur gigantisk stor skillnad det är mellan Akurate DS och Klimax DS när det demas på en Majik-I. Fashinerande förstärkare faktiskt som är rätt mycke bättre än man kan tro trots den låga(fartblinda är vi allihopa...) prislappen. Den ger verkligen utrymme för toppkällor att visa sin kaliber...
Personligen skulle jag passa mig för att lämna Linn som filmkälla. Gick den vägen själv med att avyttra den Movie jag hade och filmtittandet blev sig aldrig likt förrän jag fick in en unidisk i systemet. Däremot kan ett bra tvåkanals filmsystem vara nog så bra och gripande. Som sagt, måste alla fem kanaler eller fler vara med för film, se till att försöka uppgradera Riaat och där är Kinki högst troligt den smidigaste och nättaste lösningen. Men jag håller fast vid att en DS spelare gör underverk för hur man upplever digitalt lagrad musik och sedan finns fördelen med att Adikt'en inte kommer nötas lika snabbt heller med fler riktigt bra alternativa källor...
anders@digitalinterior.se