don Tomaso wrote:
Självklart ska man lyssna själv men just nu har jag bara läst här på forumet om Kikkin samt hört från några jag litar på och åsikten går ganska starkt isär.
Hej don Tomaso! Ursäkta ännu ett inlägg om detta.
Eftersom du är kritiskt lagd skulle jag bli väldigt glad om du ville testa en Kikkin kopplad till TV OUT på din SC. Alltså kopplad så att du behåller SC:ns alla ingångar (analoga och digitala) och enbart byter dess volymkontroll mot en Kikkin. Jag har full förståelse för att du inte tycker att det är rätt produkt för dig, så du får returfrakten betald så att det inte uppstår några kostnader för dig.
Jag sätter
stort värde på kritik, för den hjälper mig att göra produkterna bättre. Vad gäller Kikkin har jag fått några mycket viktiga kommentarer kring handhavandet, vilka bland annat ledde fram till bättre kvalitet på ljuset som kommunicerar volym och att den klarar fler sorters fjärrkontroller.
Men ljudmässigt har den negativa återkopplingen från de som lyssnat varit väldigt sparsam. Hittills har alla utom en jag lånat ut Kikkin till valt att behålla den.
Jag vill gärna höra från de som har kritiska synpunkter på ljudet, oavsett om de tillämpar Tune Method eller inte! Hälsa gärna det till dem du nämner som varit negativa, för jag har inte hört ifrån dem.