AntonH wrote:
Frågor på det?
Tackar, tackar! En fet test att luta sig mot i sitt beslutsfattande. Kanon!

Min Kairn är ju något nyare, man kan ju undra hur stor skillnaden är ny Kairn – gammal Kairn. Gissningsvis är den väl knappast så stor så att det påverkar de "generella" slutsatserna ni har dragit ovan, men osvuret är väl bäst... Kul idé b t w med Kairnen som kanalväljare! Fast vid ett hypotetiskt utbyte gör jag nog – av rena pekuniära skäl – mig av med Kairnen (och fäller en tår över att det inte blir nån vinyl spelad på ett tag framöver).
henriklh wrote:
Jag tror att det uteblivna lyftet efter uppgraderingen beror på att den inte har spelat in sig ännu. Det är märkligt, men det kan ta väldigt lång tid. .
Låter väldigt rimligt att det är vad det handlar om, ja. Har inte kört den särskilt många timmar än.
henriklh wrote:
Men hallå? Har jag inbillat mig att du skrev att Kairn blev sämre efter uppgraderingen? Mitt inlägg är ju helt obegripligt nu...
Nejdå, du inbillar dig inte! Jag hade ursprungligen med ett stycke i mitt första inlägg där jag grunnade och spekulerade om varför min Kairn efter reparation och uppgradering av nätdel inte låter bättre än vad den gjorde innan. Tog bort det då jag tyckte mitt inlägg blev rörigt. Men då blev ju som sagt ditt svar svårt att förstå! Sorry ’bout the confusion!