ed wrote:
Man kan säga att Majik 109 är en ersättare för Katan. Du köper inte Katan ny idag. Du får nog med stativ för 6-7 tusen. då har du femtusen kvar till filter. Vet inte vad du har annars för grejer?
sitter i dag på ett hemma biosystem men musiken kommer mer och mer. är dock inte hundra nöjd med muskien från dagens högtalare och anläggning, däremot 110% nöjd vid film.
har HK 5550, Och Infinity Beta serien frontar 50, c360 center, ES 250 bak och SW 12 subben.
men som sagt musiken kliver in mer och mer... har sneglat på en sneaky ett flertal gånger och ser nog ut att kunna bli en sådan i framtiden, och då ett par Katan. och ett steg av lämpligt slag då.
men som sagt lite sugen på att börja med ett par Katan till dagens system för att börja nån stans och för att jag inte är ritkgit nöjd med Beta 50:s musik spelande.
Men har även lite trångt.. så är inte så bara

men vid rätt pris så skulle jag nog kunna tänka mig slå till om jag springer över ett par. där av pris funderingarna nu när majiken kommit. !
kan till lägga att musiken och ja filmen i dag levereras från datorn, i formatet flac via en LÄNGRE coaxial kabel till recivern.