Linnofil wrote:
Hej Tingeling!
Jag ville bara vara med och välkomna dig här på forumet! Perfekt nick förresten, ingen kan väl tveka på att det kommit in en välkommen grupp in i forumet! Mycket roligt att "vi" breddar oss! Hoppas du orkar med att vara aktiv här. Tycker du musik är roligt så finns det nog en del att hämta här. Det finns många kunniga Sellerister med mycket erfarenhet, som dessutom fortsätter att lära av varandra och sina erfarenheter.
Men var det inte ett misstag att säga att du är singel? Du måste ha blivit överhopad med pm vid det här laget. Du är väl lika ovanlig och populär som en svensk blondin i Sahara... 
Tack ditt välkomnande värmer
Ööhh..är varken blondin eller i Sahara såvitt jag vet
"Nu är det ju inte därför jag är här..(utan för att dricka klorin)"..för de av er som kan sin Robert Gustavsson
Nej men jag är här av samma anledning som ni andra. Dvs min faiblesse för musik och i jakten på bästa möjliga musikupplevelse.
Så jag lär mig gärna så mycket som möjligt av er Sellister och breddar min musiksmak och kunnandet. Lär mig gärna allt om hur man maximerar musikupplevelsen genom att trimma sin Linn-anläggning
stefan wrote:
Välkommen hit Tingeling!
Ja, det är ju min gamla trotjänare till Kairn som du har. Innan jag sålde den till Henrik körde jag den faktiskt i drygt 10 år.
/Stefan
Tack stefan
Roligt att ha hela (?) "stamtavlan" på min Kairn

Den trivs fint hos mig nu och jag tar väl hand om den..lovar