Från en tok till er alla andra...
Uppgraderingssjukan tror jag vi alla drabbas lite då och då... särskilt när man hör ett system/komponent som låter bra... sjukan består för min del (numera) lika mycket på att verkligen få till en bra installation med allt vad det innebär. Det är ju faktiskt först då som man verkligen vet hur alla delar tillsammans presterar... Har den stora förmånen att ha tillgång till Lejonklou (Uppsala) som hjälpt mig med båda systemen som jag har hemma... Hans tillsammans med Ljudkompaniets insatser hade jag inte klarat själv. Tack båda för er servicekänsla och ert kunnande! Som sagts fler gånger på detta forum, en bra intallation kan ofta göra mer för upplevelsen än en ny låda...
Lilla systemet som svänger utav bara tusan.. (vete tusan om det inte svänger mer än det stora... ) består av Karik, Numerik, Wakonda, 2xLK100 med aktiva kort & Tukan.
Ett mentalt dilemma är att "lilla" systemet svänger som bara f-n... svänger nästen mer än stora... skall man då uppgradera... eller stilla sig.. och bara njuta...
Stora systemet som låter otroligt bra numera består av: LP12, Ekos, Klyde, Lingo, Linto, Unidisk 2.1, Kremlin (wow), Nakamichi Dragon (utböling), Kisto, 2x5125, LK140 (bak), Keltik, AV5120, AV5150, KanIV.
Funderar på bätte CD källa... å andra sidan...
Tack sportis för ditt suveräna ämne...

som jag bara raljerat lite kring...