Det är sant att CD-wow inte har särskilt stort sortiment, men ofta gäller tyvärr samma sak även CDon i praktiken, iaf om man försöker beställa aningen mer obskyra saker som trots allt listas som tillgängliga.
Det har hänt mig vid ett flertal tillfällen vid det här laget att jag beställt en skiva som stått med beräknad leveranstid 3-6 dagar, bara för att efter en månad eller två få beskedet att de inte kan leverera skivan eftersom de trots allt inte har den hos någon av sina underleverantörer. När jag sen går in och kollar ett tag senare om de ändrat statusen på skivan (för nu vet de ju att den inte är tillgänglig) har det fortfarande stått leveranstid 3-6 dagar!

Jag har inga problem med att det kan ta ett tag att skaka fram en lite mer ovanlig skiva, men då ska det inte stå "leveranstid 3-6 dagar" när det i själva verket handlar om två månader, alternativt att det inte går att leverera den alls (då ska den ju bort ur listan över det tillgängliga sortimentet!).
Jag brukar allt oftare beställa från Amazon's "marketplace", en avdelning där folk alltsomoftast säljer skivor till galna priser. Kolla "used & new"-länken för skivor som är intressanta, brukar väldigt ofta finnas skivan man vill ha till tokvettigt pris. Frakten är på £1.70 per skiva, det går alltså inte att samköra flera skivor, men det blir ändå oftast billigare än allt annat.
Sen brukar jag beställa från secondspin (
http://www.secondspin.com), en butik för beggade CD och DVD. De brukar köra kampanjer med helt gratis frakt alltsomoftast och då blir det klart trevliga priser.