Quote:
Hur mycket lagringsutrymme behöver du?
I mitt fall behöver jag mellan 200-500 Mb. Jag behöver det för mina studenter eftersom universitetens kurshem sidor oftast fungerar ganska dåligt, speciellt om man åker runt som jag. Tänkte migrera till One.com pga av priset. Men det verkar svårare att byta webhotel än att säga upp medlemskapet i Match.com och andra dating sajter.
Hos Ballou får man ingen info om priser jag betalar, kommande fakturor eller info som behövs för att flytta utan att specifikt be om det. Man måste själv logga två extra gånger för att skapa sitt eget supportärende. Efter att ha gjort det, skrivet sitt supportärende går det inte att submitta pga av att något av 2 fält (rubrik + text) inte är riktigt ifyllt. STÖN. Så klipp och klistra skicka som vanligt mail. Och, de har telefon support bara under normala kontorstider, dvs fram till 17:00 och med stängt för lunch! Ok, jag förväntar mig inte att komma fram till telefonsupport, men ändå de kunde väl fejka som alla andra..
One.com började debitera mig för en månad sedan, trots att jag inte kunde fullfälja min ansökan pga av ej till gänglig EPP-kod. Ingen bekräftelse på abonnomang har skickats, inga lösenord osv. Men mitt Eurocard blev debiterat direkt upptäckte jag förra veckan när jag såg månadens faktura. SUCK