selleri.de

En plats för sveriges linnister.
It is currently Sun May 04, 2025 01:44

All times are UTC+02:00

Post new topic  Reply to topic  [ 32 posts ]  Go to page Previous 1 2 3
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Wed Nov 08, 2006 14:50 
Avancerad medlem
Avancerad medlem

Har läst den senaste tidens diskussion med intresse.Många åsikter och på det stora hela bra argument från många händer.Mycket bra att det är högt i tak och att även om diskussionerna varit heta så har det varit en saklig debatt i mångt och mycket.

Jag tillhör själv kategori 3,kanske en minoritet här.Tunedem är en bra metod att testa och jämföra även om jag inte anser att den är den allenarådande metoden.

/n.o

Post subject:
PostPosted: Wed Nov 08, 2006 15:24 
Erfaren&Avancerad Medlem
Erfaren&Avancerad Medlem

sexdwarf wrote:
Linnofil wrote:
Sedan är vissa av våra nick en signal om vad vi tror på och vem vi är. Om någon kallar sig Hardcorelinnie så säger det en del, mitt nick likaså.
Aaaa, lite som Hells angels, ungefär :roll:

Hahaha!

Förresten Linnofilen, jag är ingen "bundsförvant". Men jag gillar inte inskränkthet och förutfattade meningar. Jag kanske tycker att sexdwarfs akrylchassi låter apa eller inte gör någon skillnad. Men jag dömer inte ut denna förrän jag lyssnat, eller att någon som jag litar på har lyssnat eller att jag på goda tekniska grunder kan döma ut projektet. Att Linn inte gjort på det sättet är inget "bevis". Tvärtom förändrar Linn sin spelare kontinuerligt för dyra pengar.

Han har rätten att ta upp sina synpunkter precis som någon annan har. Inte heller är jag ensam om att tycka hans projekt är spännande. Jag skulle bara önska att jag själv hade energi att meka på det sättet. Som jag också gjorde tidigare, på den gamla goda tiden innan CD fanns och innan gubben blev trött :-)

/ B

Post new topic  Reply to topic  [ 32 posts ]  Go to page Previous 1 2 3

All times are UTC+02:00