jajo wrote:
Nu får du faktiskt skärpa dig. Du har skapat en tråd om en LP12-modd utan bilder eller detaljerade beskrivningar om vad du har gjort. Vad är målet med den här tråden? Ren provokation?
Jag har efter bästa förmåga givit information om vad det är jag gjort, som jag skrev tidigare i tråden; bilder kommer. Varför skulle man inte få göra en tråd där man berättar om sina projekt och resultat utan att ha bilder/ritningar? Jag är inte ett dugg intresserad av att provocera dig eller någon annan, jag ger enbart svar på tal. Raka rör, inte tänker jag smyga med vad jag anser om bullshit, bara för att det blir mysigare stämning då.
jajo wrote:
Du har visat tidigare att du mest tycker att Linn är ett företag som pysslar med fiffel och båg så jag förstår ärligt talat inte vad du gör på det här forumet.
Skall jag behöva försvara att jag har en Linn anläggning och skriver på det här forumet nu? Stick och lägg dig. Alla tycker inte som du, inte ens om de gillar Linns prylar. Jag gillar Linns apparater, jag gillar inte hela sektfenomenet och marknadsföringen bakom.
jajo wrote:
Ännu mer obegripligt blir det när du idiotförklarar alla på forumet som använder Tune Dem som objektiv metod. Det talas tidigare i tråden om hjärntvätt - ditt sätt att argumentera är så primitivt och förolämpande att den här tråden borde stängas.
Jag har inte idiotförklarat en käft, jag reagerar bara på att jag ständigt blir bemött med samma tjat om det mystiska "tunedem". NI som tjatar idiotförklarar resten av hifi världen, men det går tydligen bra för dig. Eller brukar du rycka in som wannabe-moderator ofta? Vem är du att komma och säga att min tråd borde stängas? Tål du inte att andra inte delar dina värderingar?
jajo wrote:
Jag köper faktiskt dina resonemang hela vägen fram till påhoppen och förolämpningarna. Det är inte alls omöjligt att förbättra en LP12a, och det är kul att du har lagt tid på att modifiera din spelare.
Det är roligt att läsa att du kan köpa mitt resonemang, även om det knappast var jag som först kom att tänka på hela subchassiproblemet.
jajo wrote:
Jag tycker att en ursäkt är på plats från dig eftersom du uppenbarligen bara är ute efter att röra upp känslor och "öppna våra ögon". Och för sista gången, sluta skriv, eller gör nåt bra av tråden. Skriv detaljerat hur du gjort modden, lägg upp bilder, försök var konstruktiv.
Någon ursäkt kommer du inte få, däremot anser jag att du är skyldig mig en ursäkt, du som propagerar att min tråd stängs innan den knappt börjat. Om du har så ömtåliga känslor att du inte tål att det finns ett enkelt DIY sätt att uppgradera sin LP12 på, så får du väl krya på dig. Ännu en gång säger du åt mig att sluta skriva, har du kontrollproblem? Ger du mig order om att lägga upp bilder nu också? Jag undrar vem det är som borde ge sig, stick och lägg dig.