Jag tror nog ändå att det ligger en del i vad stefan skriver om Göran och vad han bidrog med på -80 talet
Inte hela sanningen förståss och Alan är säkert också duktig på att smitta av sig entusiasm. Eftersom jag liksom andra här besökt Linn butiker sedan ca 1985 så kan jag bekräfta att inställningen, entusiasmen o.s.v. är i princip den samma.
Men till syne och sist så är det ju kundernas feedback som bidrar till att våra svenska Linn butiker kan fortsätta att leverera produkter med stor entusiasm. Skulle dessa butiksägare fortsätta tror ni om inte kunderna var entusiastiska och handlade av dom
Våran svenska entusiasm över Linns filosofi och produkter är nog rätt så svår att överträffa. Detta forum är rätt så unikt och jag känner inte till något annat forum i samma stil för någon annan hifiprodukt som säljs i våra butiker...? Hififorum och Faktiskt.se har båda haft eller har en speciell forumdel för Linn

Kom ihåg att det är eran (ni på detta forum) som bidrar till detta i hög grad! Tycker att våra svenska butiker skulle visa lite respekt och tacksamhet mot att vi bidrar till deras fortlevnad