sportbilsentusiasten wrote:
Att de nya "bara" är design... Tja, jag föredrar att pengarna läggs på LJUDET.
Att göra högtalare som ser ut som B&O, hur smart är det? Det gör ju alla andra...
Odla en egen design istället!
Tror inga Ninka ägare känner sig sårade.
Som de flesta vet gillar jag den gamla raka stilen på högtalare så Ninka ägare ska känna sig stolta över en klassisk design.
(om de nu bryr sig)
Synd att jag misade personangreppet, haha. Konstigt att du alltid ska försöka provocera.
Jag missade visst också personangreppet, för något sådant kommer jag då inte ihåg.
Det här är ett lifestyle-segment. Du gråter väl inte blod för att dom lanserade en jubileumsklocka vars ljud inte var bättre än ninka?
I ditt tidigare inlägg så insinuerade du ju att ninka inte är något speciellt, men nu försöker du vrida det till att det var designen? Mycket förbryllande.
Och om jag nu helt missuppfattat dig, förklara då. Vad menade du egentligen? Vad ville du få fram? Vad var poängen och vitsen med ditt inlägg? Jag går ju inte och muttrar över att BMWs nya 1-serie inte är bättre än en generation gammal 7-serie. Det är ett helt annat segment, en helt annan produkt. Så förklara, vad menade du egentligen? För när du säger att en lifestylehögtalare vars ljudmässiga kvalitet är som Ninka är en besvikelse. Ja, då ligger det nära till hands att tolka det hela som en gliring mot ninka. Men det var förstås bara en missuppfattning? Så låt höra. Vad menades?
edit: personligen så tycker jag det är fantastiskt att dom släpper en designhögtalare som låter lika bra som ninka, för det innebär att lifestyleköpare nu kan få bättre högtalare än vad som för några år sedan var top of the line (keltik).