Nu tillbaks i denna tråd,ni som följt mina förehavanden i villatömningstråden vet att jag haft det minst sagt slitigt ett tag.
Vill ta tillfället i akt att även här tacka för den förståelse jag fick,både i tråden samt via PM.Det bidrog definitivt till lite extra energi som gjorde att jag och min kompis klarade uppgiften....STORT TACK.
Jag och min kompis var ute och åt ikväll,första gången vi träffades sen i måndags då vi blev klara med tömningen,båda två kände fortfarande av sviterna efter tömningen.
Nu ngt intressantare,imorgon kör vi ett "Second opinion" på det vi lyssnade på för ca 14dgr sen.Vi kommer även att ta med en toppspec 12'a som ska konverteras om lite grann för en jämförelse.
Vad som ska göras återkommer vi till,mao får vi hålla er på halster ett tag till....men inte så länge

.
Som ngn sa tidigare i tråden, "det är era upplevelser som ni upplevde,vi vet ju inte då inte vi var där".
Ska bli intressant att höra om dessa upplevelser kvarstår,sen får ni veta.Kvarstår dom har vi nog mkt att ventilera/fundera över samt diskutera här.
Vi som deltar är undertecknad som är en Linntok sedan 1983,fanatiskt noggrann med allt och alla detaljer.Haft och petat i det mesta vad gäller Linn samt även mkt annat....bla olika rörsystem.
Pekka71,minst en lika fanatisk tok som inte drar sig för att åka 100-150 mil enkel väg för att lyssna,har varit hemma hos över 100 st Sellerilister över landet och lyssnat.För honom finns ingenting som är för besvärligt för att testa en teori,samt ett av de bättre lyssningsöron jag stött på.Också haft och lyssnat på det mesta.
En hitrest Linnhandlare (vill vara anonym) var med också vid första lyssningstillfället.Vid det tillfället var vi alla överens i vad vi tyckte.
En vän utanför Linnsvären men van lyssnare och en analogfreak utan dess like.....extrem i det fallet.
En annan musikvän,mkt erfaren har redan klivit in på den väg som vi föredrog vid första lyssningstillfället,kan tyvärr inte delta men jag hade ett längre samtal med honom idag (fredag).
Nåväl,det blir spännande imorgon och kanske lite omtumlande......vi får se,sen även ni.
Hur som helst så blir det ju våra upplevelser som vi kommer redovisa,det var därför jag lite kort presenterade oss,om än vi kanske är lite kända här iaf

.
Vi är iaf inga nybörjare

.
Over and Out.....