Bill50x wrote:
sportbilsentusiasten wrote:
Varför skulle denna inbyteskampanj vara olika alla andra som ständigt finns på marknaden?
Hur tänker ni, jag förstår inte...
Här tänks inget i onödan 
Frågan är snarare, vart tar alla inbytesgrejor vägen? Alltså inte bara Klout'ar utan generellt? Kompletta fungerande produkter/apparater skrotas väl knappast, fast man kan givetvis fråga sig vart tex utbytta nätdelar tar vägen, som när Dynamik introducerades.
Valhalla borde det tex finnas hur många som helst på marknaden om de släpptes ut efter inbyte mot Lingo men det är ganska sällan de finns och till alltför höga priser.
/ B
Jag har behållt originalnätdelarna. Man kan undra varför kanske men faktiskt så är det ju samma Dynamik till flera modeller. Kan ju köpa ett annat beg slutsteg utan dynamik och flytta över den dit och sedan sälja befintligt med originalnätdel. Samma med SC om jag hittar en 2.1 utan dynamik kanske? Valhalla bytte jag in när jag köpte första Lingon, fick en slant som jag minns det. Så den kunde jag ha behållt. Tror att många Valhalla helt
enkelt har gått sönder och slängts. Har också kvar LP12-motorn efter byte till Radikal.
Däremot, uppgraderade man sin ADS/0 till nya kretskortet så tar Linn hand om det gamla. Min åsikt var att jag äger även det gamla kortet då jag skulle få betala som mycket som 16800kr. Blev inget med det, fast mer beroende på att det kom annat emellan och tiden gick sedan ut. Förstår iofs att dessa vill Linn inte ha ute på marknaden. Måste ju ha varit samma med KDS och KK?