Diver wrote:
Jag kör nu med aktiva Katan och A4200. Just Katan vinner mycket på aktiviering mer än tex Majik 140. Har själv inte hört Klout så jag kan inte uttala mig om de. A4200 går att köpa beg till bra priser. För dig så skulle ett Akurate steg bara i passivt utförande bli en förbättring. Så starta med ett steg för att komplettera med aktivt efter ett tag.
Jag lutar faktiskt mot a4200, då det känns praktiskt. Första steget blir att gå från single wire till bi wire och sen köra på det ett tag, ganska länge, för att sedan sikta på ett a4200 och köra passivt ganska länge, sen aktivt... Suga lite mer på karamellen, vilket jag varit kass på, men nu när mitt system spelar så bra känner jag mindre stress. När jag hade akurate ds som källa kändes det alltid som att jag var tvungen att snabbt uppgradera, för det var aldrig riktigt bra. Med Renew är det riktigt bra, så det går att njuta av uppgraderingarna på ett annat sätt. Renew ger ett annat, mer naturligt flyt i musiken.
En fråga ut i forumluften; är det bara jag som föredrar katan före m109? Har bara läst att 109orna är bättre, men skulle vara intressant om någon tycker som jag.