...Nej,givetvis så var det de två helfestliga vildsvinen som upptäckt att en misstänkt INOit inkräktat på deras revir...
Den röda tråden vart jag än hamnat senaste tiden,har varit Iphone. Det verkar helt omöjligt att värja sig mot eländet. På jobbet,släkträffar,Faktiskt.se och givetvis hos sellerister. Gästvänligt överräckte Pekka sin eminenta lur till en halvblind som vägrar använda brillor så jag överräckte i min tur det lilla underverket till Bassman som snabbt fann sig i hur man felmanövrerade DSén på bästa sätt.
Supertramp ljudade ut ur burkarna som om de befunno sig i rummet,riktigt "Lajv" som den slingförsedde brukar säga och foten började plikttroget arbeta intensivt. Vår värd ursäktade sig att det lät lite hårt då försteget lyste med sin frånvaro i den så välljudande men ack så tomma hyllan i väntan på ersättare. Låt efter låt serverades och det var bara att konstatera att det "släppte" hyggligt.
ZZ Top,Tommy Nilsson,Euskefeurat underhöll förtjänstfullt men framförallt cirkushundarna som bjöd på härlig show. En riktig höjdare var Ted Gärdestad som riktigt kom till sin rätt,så naiv,så spröd men ändå så tonsäker, ackompanjerad av ett välstämt piano och det bästa som Metronomestudion hade att ta till när Ted skulle "hoppa ner från Eifeltornet"
Vidare så var högtalarna estetiskt tilltalande,de kunde gott få bo hos mig om jag ska vara riktigt ärlig. Trots sin avsaknad av vissa diemensioner i ljudbilden så sitter man bara och myser när det brakar loss medans man förundras över hur mycket detaljer LINN anser att kunden ska behöva utsättas för innan denne blir nöjd. Men kostar det så ska det väl vara lite mer av det goda kan jag tänka mig? I sanning sagt så är det här äckligt beroendeframkallande och nästan lika bra som piP med gratisvarianten av spotify
Har du vägarna förbi så kan du få höra på ett par schysst uppsatta Kaber från 1988 och premiumvarianten av 320K Spotify,piP kan du få låna över helgen.. Skulle vara kul att höra vad din elektronik gör med Öhmans grejjor...
Betyget till högtalarna blir 7/9 SD fötter
Fikabrödet du bakat måste få 9/9 wienerbröd
samt slutligen hundarna som vinner Best in show för sina upptåg och sitt jäkla fräcka stuk!
Helt seriöst så var det här en skitkul upplevelse,äntligen en modern Linnhögtalare som är riktigt bra!
Dessutom ställde du till det för mig,nu sitter jag oxå med en AJFÅN!