selleri.de

En plats för sveriges linnister.
It is currently Sun Jun 16, 2024 09:52

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: Klimax-system
PostPosted: Fri Mar 05, 2010 10:18 
Erfaren&Avancerad Medlem
Erfaren&Avancerad Medlem

Joined: Tue Sep 13, 2005 15:52
Posts: 1435
Hej!

Har lite grejer på gång, mer om det senare men inte här i annonsen (kommer inte byta märke eller något sånt...)

Med anledning av detta överväger jag att byta ut min elektronik. Det är ett komplett Klimax-system med Klimax DS/D, Klimax Kontrol MK1 (utan /D) och Klimax Twin Chakra 500. Det låter fantastiskt. Provlyssning i Uppsala kan ordnas.

Klimax DS/D, tidig 2009 med dynamik. 1 par fabrikslödda silver ingår. Pris 80000:-

Klimax Kontrol MK1 från 2007 utan dynamik. Fjärr saknas, men den kan styras med vanlig Linnfjärr. 1 par fabrikslödda silver ingår. Pris 40000:-

Klimax Twin Chakra 500 (osäker på ålder - ska kontrollera) med vanliga banankontakter och inte WBT. Inga silverkablar ingår. Pris 28000:-

Vid köp av två apparater ger jag 5000kr rabatt. Vid köp av tre apparater blir det 15000kr rabatt.

Allt är pedantskött och genomgånget/installerat av Fredrik Lejonklou. P.g.a. av produkternas värde kommer de ej skickas. De kan levereras i mellansverige utan extra kostnad eller hämtas i Uppsala. Vid långa avstånd och om du köper Klimax DS kan vi säkerligen ordna hemleverans också :)

Vid seriöst intresse, skicka PM. Det går också bra att maila till ja.jo@telia.com


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 1 post ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited