http://cgi.ebay.co.uk/Naim-Nait-5i-supe ... 911.c0.m14
Hitta den har Nait 5i på ebay för 505 buy it now ink frakt till Sverige. Vet inte mycket om den eller om det är ett bra pris men tänkte bara slänga in om du nu funderar på den.
Movie di har jag hört, det var iof länge sedan men då tyckte jag det var en riktigt bra produkt om än kostsam (som ny). Om du lånade hem en tror jag att du aldrig ens vill se åt din Sherwood igen. Testa gärna och spela skivor direkt på den eller bränn ut flack filer till riktiga skivor bara för att jämföra. Tycker det kan vara värt lite mer tjorv vid tillfällen man har gott om tid om det gör ett större lyft i kvaliten på ljudet. Vet inte hur bra DAC'en är men skulle bli väldigt förrvånad om en Beresford är lika bra.
Att jag själv börja fassinera mig för Linn var att beggagnade äldre pryllar som inte kosta så mycket som nyare Sherrwood, Denon, Nad osv kunde var betydligt bättre. En beggagnad Movie di är väldigt prisvärd när man tänker på vad man får, de kosta en hel del från början och nu kan du få det till en bråkdel av priset!