EttaMedKokvrå wrote:
Usch vad arg jag blir och vad jag är less på ljudnördar. Jag trodde Erik var ensam med sin fetish, men det finns tydligen en hel skog av er.
Hejdå!
Tja man svara ju efter vad som frågas efter. Sedan så vad har detta med fetischer att göra

Att blanda in feticsh i detta så undra man ju vad man har för kunskaper om fetischer ( I alla dess former) egentligen.
Om du trodde din pojkvän var ensam om att var musikåtergivningsfreak så troddde du fel, tjejen. Du vet som grekerna säger "Inget är nytt under solen".
Uff! Jag säger detta som TJEJ att jag är glad att jag inte kommer att bestämma alla mm:rar i mitt förhållande. Jag älskar min make aldeles förmycket för att INTE låta hans åsikt och intresse inte få vara en del av honom som gör det till mannen jag älskar för vad han ÄR. Man är två i ett förhållande. båda skall få vara med och bestämma i förhållandet inte bara en som styr och ställer.
Ja du detta är ett Linn-forum då får man råden där efter oxå, så det är vad man kan förvänta sig av ett specialintresseforum. Om svaren inte behagar damen så får man se det som ett bra sätt att vidga sina vyer och förstå att värden är väldigt brokig och man inte altid kan få sin egna vilja igenom i alla lägen även i ett förhållande.
EttaMedKokvrå wrote:
Ni är såna fega människor som inte vågar tro på oss. Vi älskar varandra och har det bra ihop, och ja, jag tycker högtalarna är fula. Ni kan ju inte tycka att trälådor i körsbär är något att hurra för! Usch och fy! Ni har säkert inte haft mycket till flickvänner själva.
Hejdå!
Att du inte gilla körsbär är EN sak. Men blanda inte in som om att det är någon allmängitlig smak för tjejer. Och att Linnister som väljer den färgen inte kan ha haft många flickvänner. Vad du arg på svaren inte blev som behagade dig. Det ger dig ändå inte rätten att hävda att din avsky mot färgen körsbär på trä är något som de "flesta tjejer" delar och är något allmänt vedertaget. Även vi tjejer har olika smak och tycken på färg form på möbler, tapeter, gardiner etc..
Låt du envar av tjejerna bestämma sin smak på körsbär själva. vi klara det väldigt bra utan din hjälp.
Dock så undrar jag VEM som har tvivlat på att ni två INTE älskar varandra, ja du och Erik.