För att lägga en liten quote som fick mig att öppna ögonen... och samtidigt hoppas att jag inte får en ovän för resten av livet här på forumet...
Quote:
Som Linn-ägare är jag nöjd och har stenkoll på vilken uppgradering som bör komma härnäst för största lyft. Tack för det, Linn!
...låter inte det här lite insnöat? Är väl helt omöjligt att veta exakt vad som ger störst lyft. Högtalare, källa, kablar, försteg eller rumsförbättring... Inte ens om man hört "allt" så kan man göra sig en helt rättvis bedömning av vad som skulle ge störst lyft i sitt system.
...personligen... som Linn-ägare är jag också väldigt nöjd. Det låter bra och är roligt att lyssna på musik. Tack för det, Linn! För att få ett lyft i systemet kan jag gissa på att det är min lilla svarta Linnburk som är den svaga länken (Classiken). Jag har också rätt bra koll på vilka Linn-prylar (i uppåtgående led bland Linns sortiment) som skulle ge bäst lyft för rätt peng.
Att det finns annat som kan konkurrera är jag säkert på, frågan är väl mer att hitta det, matcha och satsa. Med Linn blir det enkelt, samma stil och det känns som ett säkert kort. Det är väl mer det jag säker "Tack Linn" för.
Tror att du MC har varit inne lite på det spåret innan. Bara att det ovan lät lite galet, ungefär exakt varför så många hatar Linn-ägare