jajo wrote:
Om du frågar mig tycker jag att det är ordentligt fegt att sitta på ett internetforum och snacka skit om en handlare som du inte har några egna erfarenheter av.
Fegt? Jaha.
jajo wrote:
den enda schyssta rekommendationen (för både kund och handlare i fråga) är rådet att bilda en egen uppfattning.
Varför? Vad ska vi i så fall med ett forum till? Det räcker väl med att skriva en stor text med "BILDA DIN EGEN UPPFATTNING" på huvudsidan då. Eller i pannan på alla, för det är väl inte specifikt för Linn.
jajo wrote:
Folk har en tendens att gå upp i varv ordentligt när de inte blir behandlade som gudar av en handlare och det är oftast bara skitsnack som räknas. Sällan jag läser ett enda positivt omdöme om en handlare på det här forumet.
Jag har själv skrivit positivt om både Ljudkompaniet och HF flera gånger här. Jag har inte (vad jag kan minnas) läst några negativa omdömmen om dem (eller om tonläget eller stereokompaniet).
Hur som helst så har jag hört flera historier om hur de behandlat kunder dåligt. Jag tycker att de förtjänar att spridas, för sånt retar mig. Jag tänker fortsätta med det. Men visst, det hade varit mer klädsamt om det var jag själv som hade blivit illa behandlad...
För övrigt har jag skrivit en massa skit om Hifi Art här på forumet också, om du vill så kan du ju leta rätt på dom trådarna så kan vi bråka i dom också!

Det piggar upp såhär på morgonkvisten!
/Henrik