sportbilsentusiasten wrote:
Aktiva kort till chakrastegen kommer att bara finnas till högtalare som säljs idag.
(om inte stor efterfrågan finns)
Quote:
Due to the circuit topology of the new amplifiers, 'old' cards will not be compatible with the new Chakra range. I can also confirm that the Aktiv cards currently available for the new Chakra amplifiers are for current Linn loudspeakers only, however, Linn do plan to produce cards for discontinued loudspeakers if there is a significant demand for them.
Jag ringde upp Linn o snackade 30 min med någon manager om problemet att sluta med support för gamla toppsystem.
Vi var väl inte helt överens men har förstår min poäng att vara rädd om gamla kunder
Dock kom vi överens om detta - Om jag bara kan ragga upp ett par Keltikägare så fixar han kort.
Hej allesammans!
Ny på forumet men några känner säkert igen mig i Uppsalaområdet (särskilt Fredrik). Nåväl, jag har också gjort en del efterforskning i ärendet via två oberoende kanaler. Den ena vägen ända bort till Linns utvecklingsavdelning. Kontentan av bägge svaren är följande:
- Linn´s utvecklingsavdelning har planer på att ta fram nya kort för Keltik och Kaber. Däremot utvecklas dom inte just nu(misstänker att dom har mycket att göra med andra grejor först), vilket gissningsvis innebär att det kommer ta tid innan dessa kort kommer. En kvalificerad gissning är minst ett år (soomaren 2006). Men kort kommer så smånongom, bara så ni vet...sedan är det upp till var och en om man törs vänta eller slå till på dagens stärkare och kort innan dom försvinner. Jag slog till iaf....
Rock On!