haraldur wrote:
Magnus: det låter klart intressant!
Hos Järnet hade Bassman planerat att gå över med en pava whiskey och ett par ino piP för spontan myskväll. Jag börjar om att arbeta på Söndagkväll och det känns som om det är familjens tur att få lite uppmärksamhet. Jag ska därför roa dem med lite välljud från Keilidhsen. På så sätt så får alla ha trevligt!
!
Ja så är man här också. Jag lovar att hålla en fin ton likt ett välstämt hifi-system!
Besökte Järnet med en liten provmodul till vägg på längsgående väggar i rummet för att röra om hans ingengörshjärna, den består av 19-19mm ribbad MDF som är tänkt att monteras stående förmodligen med en stenullskiva bakom. Ville ha ett omdöme innan Öhman förtöjer på Kalax flygstation. Han oroade sig för kantdiffraktioner på ribborna men ansåg att iden är välbeprövad och har potential. Besöket blev däremot kortvarigt eftersom han redan hade besök och dom satt och sörplade rött vin, det blev lite prat om öppen baffel princip plus mycket annat..
Jo föresten för er övriga Linnister, jag har faktiskt en Classik Musik,som jag är väldigt nöjd med. Frugan älskar det nätta formatet så den pryder fint i V-rummet med sitt välljud och lilla format!
Däremot har den börjat bli kinkig på cd´n, den sladdar och tvekar mer än lovligt, har reggat den hos Linn så det finns garanti kvar tack å lov. Det blir att besöka T&T till veckan så får dom besluta om åtgärd.