Tack till alla som var med igår och stort tack till Svante och Jan för lån av några produktor för att jämföra med och utan Dynamik. Lite sund KK/D, K-twin kommit inte föran idag men vi tar den en annan gång. KK/D i svart är vackert, KD/D är på väg ... ''handsome pair!'' Rolligt!
Först slutsteg - var enkelt! (2200) : Som jag har skrivad tidigare - klart bätre ... ren dynamik ljud ... Känslan med slutsteg utan Dynamik efter man har hört med dynamik, man kan jämför med att bli på havet i en segelbåt men bara använda motor, dagen efter en storm ner fortförande finns swell - inte rolligt! Chewing-gum! Alla hört skillnaden direkt och var en bra konsensus av åsikt!
Vi gjört mycket med KDS/D, KDS, ADS/D, ADS och det var intressant .. inte alla had samma tänkande vad var best! Mest pluckad utt vad dynamik gjört men några var besviken i nya KDS/D (inte inspelad) och tänkt ADS/D var bätre. Min tänkande ... Ner music pluckas framot mer, det är let att tror den är bätre. LINN har däras ljud och många känna till detta och det bli let att tror ''nu det var bra'' ... type mig! Ner jag hört Jans KDS jag had en stort leeande på en gång!
På kvällen jag tänkt KDS var trevigaste, så fint, som KDS ska bli. ADS var inte så långt bakom detta till exampel som jag höra i våran ''dungeon''. ADS/D var Dynamik, mer spännande en KDS och nermast så bra som det ska bli (Känns inspelad). KDS/D var spännande, dynamik men sacknad bätre timming ... närmast som det spelad snabare en dom andra men fortförande man hört den Klimax performans som bara gör nånting mer! Måste bli inspelning ... krävvs längre tid. Jan sa hans tog 6 månader!
Ellerfal 1st platts ... KDS (skönt klimax performans och på TUNE DEM var bäst! ACDC, det var let at tap den trum footpedal i tid med spelning, Jag var med!
2nd: KDS/D (Fortförande Klimax performans med Dynamik kvalitet men (TUNE DEM) var ingen match för Jans utan D. Svårare att följa med music!
3rd: ADS/D (Dynamik pluckad framot music väldigt bra och rollad på som det var inspelad). Bätre på många set en KDS men sämre ellerfal ''FÖR MIG'! Väldigt nära andra platts!
4th: ADS, bli så mycket bätre med Dynamik att man glöm bort den på test ... måste varit sämre
Gustaf: Olika karakter. Oskännslig med nya KDS/D men orättvist jämförelse - inte inspelad. ADS/D gilad Gustaf, musikalist! KDS låtad skitbra

ADS ... också glömt bort
Tack igen MVH Martin & Gustaf.
P.S. Jag har en ''trumph kort'' i garderoben ... en inspelad KDS som har presis kommit tillbacka med Dynamik! Vi få testa ner du hämpta dina KDS Jan!!