Ja det är möjligt att det kommer gå ned beror ju som sagt var hur många som hoppar på det nya tåget om alla vill ha sina "samlningar" på en hårddisk istället för fysiskt, visst CD skivor är inte snygga i mitt tycke men jag är ändå inte beredd att packa ned dom i en kartong (även om jag är en vinyl junkie

) men som sagt var det ena behöver ju inte utesluta det andra även jag har funderat på att skaffa mig en typ Squeezebox men inte har jag tänkt stoppa undan eller sluta köpa Vinyl eller CD bara för att man skaffar sig en sådan
Men det är klart med en DS så kan den fungera både som en "partyspelare" och även för "seriös lyssning"
Men köper man en Soundbridge eller Squeezebox så tror jag att den använder man som partyspelare/bakgrunds musik och när man ska "get down to some serious lisning" så plockar man fram vinylen
Med DS som jag ej hört själv men som låter bättre en Akurate CD ,CD12 osv så är ju inte frågan om ljudkvaliten det finns ju alla kvalitets behov på marknaden idag allt från Soundbridge till Klimax DS utan det avgörande är ju helt i vilken form man föredrar att ha sina alster på