Hejsan!
Murmeldjuret - dvs jag bor i stadsdelen Flogsta i Uppsala. Jag doktorerar inom proteinstrukturbestämning vid både SLU och UU (institutionerna har ett samarbete då vår utrustning är ganska avancerad). Just nu leker jag lite med rubisco och klurar ut olika aminosyrors roll i dess struktur. mer än så får jag inte berätta om mitt yrke för då blir företagen som satsar pengar på vår forskning arga
Jag har varit Linnägare sen 1995 och bygger ständigt på min anläggning. Mer om den och bilder osv lägger jag upp vid ett senare tillfälle då mer tid finnes.
Som bekant ogillar jag begagnat och köper bara nytt, både vad gäller musik och stereoprylar. Mitt motto lyder:
"Gammalt är äckligt"
Min medlemssida förtäljer det mesta om mina intressen.
Öl är alltid gott, och har ni vägarna förbi Uppsala är det inte omöjligt att ni ser mig sittades på någon pub drickades en god porter med en vacker kvinna under varje arm
Kvinnor är annars ett stort intresse. vackra att titta på men svåra att ha och göra med
För tillfället är jag singel eftersom jag är ganska svår att leva med, men det är rätt schysst just nu när jobbet tar mkt tid och jag behöver få lyssna riktigt stark musik och slappa enligt konstens alla regler..
Tills vi ses nästa gång
SKÅL!