Mikael2 wrote:
Audio Research kommer jag att tänka på...
Quote:
Audio Research prides itself on manufacturing only those products which will provide genuine enjoyment for as long as the customer cares to own them. In company practice, this means that Audio Research technicians can still repair, refurbish and restore to original performance standards, any product ever manufactured during the company's quarter-century history. Indeed, 20-year-old Audio Research designs continue to provide exceptional musical enjoyment daily in music systems around the world. These products are workhorses, not museum pieces.
Du kan leta vidare bland de dyrare märkena
Vi ska inte tro att bara Naim/Linn ger bra support...(ok, Naim numera då)
Köpa svindyr HIFI är kan jämföras med att tex köpa dyra klockor; Mer lyx än livsnödvändigt. (o du kan köpa en likvärdig massproducerad produkt för en spottstyver

)
Du kan skicka in en Breitling, IWC etc till fabriken o få den servad - oavsett ålder.
Vad skulle hända med köplusten bland förstaköparna o andrahandsmarknaden om man vet att grejjerna inte går att serva/laga?
Nä just det...