Yeps det lutar nog åt det, att först byta ut kiston mot KK eller Sagatun. Sen byta ut streamern som är en renew DS/0 mot en nyare klimax DS. Eller kanske tvärtom om man ska tänka source first
Klimax DS/1 + Kisto > aktiva akubariks
eller
KRDS/0 + KK/sagatun > aktiva akubariks
Har faktiskt ingen aning om vilket alt. som är bäst. Nån som har en tanke kring det? Jag måste tyvärr prioritera ena eller andra till en början. Det jag måste kunna koppla in är DS'n, en mediaspelare, digital-TV-boxen samt en PS3'a på något sätt och det verkar ju finnas ingångar så det räcker på både KK samt Sagatun.
Fråga om balanserat också.. Linn säger själva på sin hemsida: The Linn Silver balanced interconnect cable is our highest performing interconnect cable. Menar man då att man bör koppla in sin DS med balanserad kabel till försteget? Någon som har testat och jämfört mellan balanserat och obalanserat? Jag har aldrig ens tänkt på det men ser nu att med KK skulle jag nästan behöva köra min DS balanserat i och med att den bara har 3 par obalanserade ingångar som då skulle behöva användas till mediaspelare/digital-TV-boxen/PS3'an. Sagatun har 5 par ingångar såvitt jag kan utläsa av specen och då blir det ett ickeproblem.
Exakt tillåter inte min plånbok i nuläget i alla fall

Nyskolad industrielektriker blir man tyvärr inte särskilt rik som