The Archangel wrote:
Hej på dig
Har du funderat på att sätta upp något dämpande material på väggen? Provat nån gång?
I nuvarande ställe har inget kommit upp på väggarna ens som test - typ bara pga tidsbrist

Ett fall där girigheten bedrar visheten skulle jag vilja påstå, eftersom jag inte har tid pga att jag är iväg och jobbar så mycket, och jobbar gör jag delvis för att få pengar så jag kan köpa trevliga hifi-pryttlar

Dock har jag testat att sätta upp madrasser bakom högtalarna, och en madrass bakom lyssningsposition. Det påverkade förvånansvärt lite faktiskt! Nu är inte rummet på något sätt någon katastrof i sitt grundtillstånd, men jag hade ändå väntat mig en rejäl förbättring. Så var alltså inte fallet.
...men visst gör det viss skillnad, och visst ska jag få upp lite saker på väggarna så småningom, om inte annat så för att det är rätt trist att titta på en kal vägg

Det finns iofs en projektorduk att dra ner från taket om man vill...
Quote:
Ser fint ut. Ikemin är underbar. Och jag älskar ninka. Nästan så man skulle haft ett par hemma bara för att dom är sköna.
Tack! Ja, Ikemi är ingen investering jag ångrar ens för en sekund att jag gjorde (trots mindre idiotförklaring av bekanta

), det känns som att det kommer ta lång tid innan det är den som utgör flaskhalsen i anläggningen...
Sen är det ju inte första gången du nämnt att du gillar Ninka

Du borde skaffa ett par! Men jag blir nyfiken på hur du upplevde steget från Ninka till Espek? Vad blev bättre (och ev. sämre)?