Jeg selger mine Akurate 212 høyttalere.
Finish er valnøtt. Pod i sølv.
Ta kontakt for bilder.
Velspillende høyttalerpar. De selges uten stativer, men med veggfester i stedet (Brakit). Jeg har hatt dem veggmontert. Det er enkelt å kjøpe til originalstativer fra Linn, eller velge blant mange tilbydere av stativer hvis ønskelig.
Dette er Mk.2-utgaven at Akurate 212 - altså den nyeste versjonen. Høyttalerne har overraskende dyp og fast og presis bass og fenomenal mellomtone. I tillegg er lydbildet og instrumentplassering utrolig veldefinert og morsom å høre med disse 4-veis høyttalerne. Alle elementene sitter så tett samlet at det virker som om all lyd kommer fra ett punkt. Skikkelig kult ved god installasjon. Høyttaleren benytter Linns 3K array elementkonfigurasjon for mellomtone, diskant og super-diskant. Dette er samme som toppmodellene har, og låter deretter.
Pris NOK 15000 ,-
Det er noen små riper i finishen, men ikke skjemmende. Dette, samt at de må hentes/leveres fordi jeg mangler emballasje, gjør at prisen settes såpass lavt. De spiller helt strålende.
Høyttalerene er fra 2010.
Serienummer 1243019/20
Høyttalerne befinner seg i Oslo. Jeg kan være behjelpelig med å levere innen rimelighetens grenser.
Litt fakta om høyttalerne:
Vekt: 12 kg.
HxBxD: 35x21x30 cm
Frekvensområde 50/70 Hz - 33 kHz
Høyttalerne kan kjøres både aktive (helt eller delvis) og passive. Denne modellen er i utgangspunktet passiv, men kan enkelt konverteres til aktiv drift.
Linns datablad:
http://small.linncdn.com/product-cat...nformation.pdf