Jag har hört exakt akubarik i luleå och det lät rent.. förjä*ligt för de pengarna och det var efter att linn själva hade installerat systemet. Helt obegripligt hur tondöva (eller enögda) linns egen personal är. Om en produkt är kass så måste man ju stå för det istället för att rapa ur sig att "det ska vara så" när det låter riktigt riktigt dåligt. På det viset får handlarna ingenting sålt.. Jag trodde nästan det var ett stort skämt eller nåt..
Sen var jag ner till fjollträsk en vända och lyssnade på samma system hos kalle på karlavägen och där lät det riktigt riktigt jäkla bra men han hade också lagt ner väldigt mycket tid på installationen och suttit och pillrat på egen hand och klurat ut hur saker och ting ska ställas in.
Linn får väl skicka sin egen personal till Kalle för utbildning eller nåt innan de far och petar i grejerna hos handlarna runtom i landet.
Exakt kan alltså vara väldigt bra eller väldigt dåligt.. Allt beroende på var man lyssnar, enligt min erfarenhet i alla fall och jag har full förståelse för Rälser som är helt lyrisk

Grattis till ett riktigt bra system!