Ofta, ganska ofta i alla fall, läser jag om hur man tweakat anläggningen i något avseende och fått till det bättre - men efter ett tag har den berömda lyssningströttheten infunnit sig. En tanke slog mig plötsligt (med tanke på detta), kan ett ständigt tweakande/uppgraderingar
i sig skapa en anläggning som man inte är lika nöjd med och som därför konstant kräver nya insatser?
Hur känner ni som ofta och mycket jobbar med era anläggningar? Själv har jag nått den åldern (om det nu är åldersrelaterat) att jag tröttnat på att meka och hellre lyssnar på musik. Naturligtvis finns det en enorm utvecklingspotential hemma hos mig och den blir ju inte mindre med tiden, det har åtminstone lyssningarna på Exakt visat
Å andra sidan, hur länge skulle jag vara nöjd med en Klimax Exakt-anläggning? Ibland känns det som om jag hade ett par väl ingångna gamla tofflor och ids inte byta förrän de är i trasor...
Ja, vad säger ni, hur länge behöver man tex lyssna på förändringar innan de har satt sig och man vet vad man
egentligen tycker?
/ B