sportbilsentusiasten wrote:
Dessutom är "röra upp känslorna så till den milda grad" en klar överdrift. Ser bara sansade synpunkter.
surputtar skrev du i denna tråd strax innan tråden fick fart igen ( "Sat Apr 07, 2012 7:38 pm")
Bara sansade synpunkter? Du menar som Roland
"VadåMåste? 
DetDuSkriverÄrBaraSvammelFörAttPåVanligtBill-manérProvocera.
" ?
Detta på min fråga om man
måste ha en massa lådor och sladdar för att det ska låta bra? Ja, ja, sansad kommentar till en förskräckligt provocerande kommentar
OK, jag försökte göra mig lite lustig genom att kalla de som inte ens vill diskutera TuneDem för "surputtar". Detta gjorde jag i början av april. Jag förstår att det svider fortfarande. Och ska ligga till intäkt för att bemöta mig hur som helst. Jag köper inte detta, du får faktiskt ursäkta.
Att jag tar upp samma sak om och om igen får du nog förklara lite närmare. Även om det är så att millimeterprecision på tex högtalarplacering (vilket jag är böjd att hålla med om) så behöver ju inte detta vara något som man eftersträvar att det ska behövas. Visst vore det skönt att slippa? Men har jag ältat detta många gånger? Tror inte det. TuneDem har varit på tapeten ett antal gånger, ja. Men återigen, jag har legat lågt där pga av kitsligheten hos vissa. Vad jag minns nu så har jag inte ifrågasatt något enda om metoden sedan min "come-back", snarare tvärtom när vissa andra som tex LP12 var ute och surrade. Och varför har jag inte ifrågasatt något? Jo därför att jag helt enkelt inte når fram med mina synpunkter/erfarenheter utan hela tiden blir kritiserad för att ifrågasätta metoden. Vilket jag alltså INTE gör, lägg nu det på minnet.
/ B