The Archangel wrote:
Ang. påstådda påhopp och annat som vissa vill få det till att jag gör, läs om det jag har skrivit. Jag säger att han gör bra produkter utifrån sin värderingsmetod. Hur det blir ett påhopp, det förstår inte jag. Utan jag vidhåller vid min kommentar även i fortsättningen. Man måste ju kunna säga vad man tycker om produkter och liknande utan att folk ska få det till att jag gör grova påhopp mot någon som person. Det är ju helt absurt.
Det blir ett påhopp när du gör gällande, inte med ord som "kanske" och "enligt min åsikt" utan
med bestämdhet gör gällande, att Lejonklous metod inte är Tune-dem. Som om du hade någon slags auktoritet.
Vem är du att avlägga dom på Lejonklous färdigheter i Tune-dem? Har du ens lyssnat på produkterna själv?
Eller, det kanske inte är du, utan du har fått den frön sådd av någon annan?
Är ni på ett korståg, eller vad är det frågan om?
Edit: En annan sak med din retorik som får pälsen att resa sig på mig, är när du fösöker dra med dig andra i ditt resonemang. Du söker ge kraft till dina påståenden genom att hävda att "vi" tycker si och så, "vi är många som tycker såhär". Detta sätt att resonera är otroligt kränkande, ska du veta. Jag vet, för jag har själv blivit utsatt för det på mitt jobb. Det är väldigt kränkande och jobbigt. Det är bara fega och hänsynslösa personer som håller på med sådant. Sådana som inte kan stå för sin egen åsikt, men till vilket pris som helst måste få sin vilja igenom. Är du en sådan person? Upp till bevis, The Archangel.