I kväll har jag fått uppleva något i mitt tycke fantastiskt! - "haksläpp" är ett uttryck som har använts tidigare på detta forum och jag tycker det passar med min upplevelse.
Har haft den exklusiva förmånen att få provlyssna Lejonklous kommande stereoslutsteg på min anläggning. Det var en prototyp men som jag förstod "färdig" i sin konfiguration, dock var det ej rätt låda och annat smått och gott som inte var färdigt. M a o den kommer inte att bli sämre när den släpps till försäljning.
Jag jämförde den mot mina Solo som är det bästa jag hört hitintills... kan bara konstatera att jag blev ledsen när Fredrik gick hem med sin prototyp... den klådde mina Solo.

Det var ingen diskussion om saken, närvaro, driv allt som normalt är Solos paradgrenar gjorde denna prototyp bättre. Det är inte lika starkt som Solo vilket märktes när man pressade det... men ändå. Wow!
Hoppas nu att Lejonklou får ut detta stereosteg på markanden inom kort så han får tid att utveckla ett kraftfullare monosteg! Vad månne detta kunna bli!!!
Helt otroligt att Fredrik med sina knapphändiga resurser kan åstadkomma något så här bra. En stor eloge till Fredrik - Jag är djupt imponerad.
Till Er andra väntar något fantastiskt att avlyssna hos utvalda handlare framgent.
(Om någon mot förmodan tycker att jag uttycker mig för positivt så vill jag för säkerhetsskull poängtera att jag inte har något med Lejonklou Hifi att göra, mer än som kund. Det bara att provlyssna och jämföra själva inom kort.)